Kundeservice

Lokation: Herning Nord
Ansøgningsfrist: Åben

Hvis du – ligesom os – brænder for at give kunderne en oplevelse ud over det sædvanlige, så kunne du måske passe perfekt ind hos os! Hos Ege Carpets sætter vi tillid, værdiskabelse og samarbejde højt – og vi leder efter dig, der drømmer om at være en del af et fællesskab, hvor vi løfter hinanden og fejrer vores succeser sammen. Kan du se dig selv i rollen som projektkoordinator, hvor du hver dag gør en forskel for både kunder og kolleger? Så vil vi glæde os til at høre fra dig.

Om os

Hos Ege arbejder vi i teams bestående af projektkoordinatorer, designere, tekniske designere og sælgere, der alle samarbejder tæt for at nå vores strategiske mål. Vi stræber efter at lykkes sammen, skabe tillid, udfordre os selv og vores processer, og dermed skabe værdi for både hinanden og vores kunder. Vores værdier er hjertet i vores virksomhed.

Jobbet

Som projektkoordinator bliver du en vigtig del af en engageret og energisk afdeling, hvor vi sammen brænder for at give vores kunder den bedste oplevelse, hver gang de er i kontakt med os. Du får mulighed for at gøre en forskel både internt og eksternt. Dine opgaver vil blandt andet inkludere:

  • Håndtering af kunde- og partnerhenvendelser via telefon, e-mail og Teams-møder.
  • Håndtering af reklamationer.
  • Rådgivning og support til kunder/partnere vedrørende vores produkter og services.
  • Samarbejde med andre projektkoordinatorer, designere og sælgere for at løse kundernes behov og udfordringer.
  • Projekthåndtering og -koordinering fra start til slut.
  • Give vores partnere og kunder den bedste oplevelse af Ege Carpets, så de forbliver loyale.

Din profil

Vi søger en kandidat, der brænder for kundeservice og ønsker at blive en del af vores team i mange år fremover. Du kan have en baggrund inden for logistik eller spedition, men du kan også have erfaring med kundeservice fra en produktionsvirksomhed. Lidt mere om dig:

  • Du er skarp til Office-pakken – især Outlook – og måske har du allerede prøvet kræfter med M3 eller et andet ERP-system. Hvis ikke, har du mod på at lære det, så du kan gøre hverdagen lettere for både dig selv og dine kolleger.
  • SharePoint er en stor del af vores hverdag, brug eller kendskab til dette er en fordel.
  • Du elsker at kommunikere – både på dansk og engelsk – og du gør det let og naturligt, uanset om det er på skrift eller i tale. Tysk er ikke et krav men en fordel.
  • Du tager initiativ og tænker i løsninger, når der opstår udfordringer. Du ser muligheder, hvor andre ser begrænsninger, og du motiveres af at gøre en forskel.
  • Du trives med at tage ansvar og arbejder selvstændigt, men du nyder også at være en del af et team, hvor vi hjælper hinanden og fejrer succeserne sammen.
  • Du trives med at have mange bolde i lufte og bliver ikke nemt stresset under pres.
  • Du møder hver dag med et smil og et positivt sind – og du har en ægte lyst til at skabe værdi for både kunder og kolleger.

Vi tilbyder

En spændende og udfordrende stilling i en virksomhed, hvor værdier og samarbejde er i højsædet.

Mulighed for personlig og faglig udvikling

Et dynamisk arbejdsmiljø med gode kolleger og en stærk team-ånd

Ansøgning

Kan du se dig selv som en del af Ege-familien? Så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. Start er primo januar, men vi venter gerne på den rette.

Har du yderligere spørgsmål, kan du kontakte Customer Experience Manager, Tina Willems, på tlf. 97 11 88 11.

Vi glæder os til at høre fra dig!
Trends & Nyheder, ja tak