Afløser til receptionen

Lokation: Herning Nord
Ansøgningsfrist: Åben

Har du et smil der smitter, og et løsningsorienteret mindset? Kan du godt lide at løse administrative opgaver, og brænder du for at give en god service? Så kan du være den afløser vi mangler i vores reception.

Til vores reception søger vi en medarbejder i en tidsbegrænset ansættelse 30 timer pr. uge. Vores receptionist er den første person, mange af vores gæster møder, derfor er det vigtigt, at de får en varm velkomst og god service af en smilende og imødekommende person. Der vil også være mange henvendelser fra dine kollegaer, så sommetider er der flere bolde i luften, hvor du skal være god til at omstille dig.

Arbejdet omfatter bl.a.:

  • Telefonbetjening
  • Modtagelse af gæster
  • Registreringer i IT-systemer
  • Indkøb af kontorartikler
  • Booking af firmabiler
  • Andet forefaldende arbejde

Er du den rette?

Din uddannelsesmæssige eller erhvervsmæssige baggrund er ikke afgørende, men det er en fordel, hvis du har erfaring som receptionist, med telefonbetjening eller service. Derudover har vi også brug for en, der trives godt med IT-systemer. Det er et krav, at du har gode sprogkundskaber (minimum dansk og engelsk) både mundtligt og skriftligt.

Vores værdier

We build trust ● We dare to challenge ● We create value ● We succeed together.

For at nå vores strategiske mål, skal vi lykkes sammen. Det gør vi ved at skabe tillid og udfordre os selv og vores processer, hvorved vi skaber værdi for hinanden og for Ege. Vi kender og bidrager hver især til værdierne. De er vigtige for os – og for vores fremtidige kolleger.

Interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte HR Konsulent Catja Søndervad Højris på 97118811.

Du søger jobbet på vores hjemmeside. Vi afholder samtaler løbende, og stillingsopslaget lukkes ned, når vi har fundet den rette kandidat.

Tiltrædelse: Juni 2025.

Vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning.

Trends & Nyheder, ja tak